Sunday, September 14, 2008

sory GUYZ


semalam budak maktab gue ( MRSM KK) telah buat reunion berbuka puasa same2 kat TQ.
tp disebabkan masalah kewangn, gue xdpt pergi join diorng..
sori la che mat y call aku sebelum tu.. 
bukan xnk join korng berbuka.
tp duit tgl RM40 je.,
makan + tambang komuter, habis terus la duit ak..
byk sgt kene belanje bulan nie..
gue baiki henset je dh RM 200..
tolak hutang tgal je RM 200 tok hidup kat s,a selama sebulan.
cukup ke???
sape y ckup memang ajaib.
haha...

walaupon aku x pegi.
tp kenangan kite mase kat MRSM kk dulu masih ku ingt..
suke duka, sedih gembira, semua nya masih di ingatan( cehh)
haha...

takpe..
leh kali aku join kalu ade kesempatan..
insyaAllah


2 comments:

*NovaBags* said...

hah
jmpe!

Budak_Hingus said...

shzzzzzzzzzz...
tutup mulut rapat222222...